بسم الله الرحمن الرحیم......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•اگر تنهای تنها شوم باز هم خدا هست......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشیدبهر یک گل منت صد خار می باید کشیدمن به مرگم راضیم، اما نمی آید اجلبخت بد بین، از اجل هم ناز می باید کشیدروی هر سینه سری گریه کند وقت وداعسرمن وقت وداع گوشه دیوار گریست......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•زیبا نیستم اما زیبایی رو دوست دارمعاشق نیستم ولی عشق رو دوست دارمتنها نیستم ولی تنهایی رو دوست دارم......•*´•.♥.•`*•.¸¸¸¸.•*´•.♥.•`*•تقدیم به آنکه هیچوقت احساس مرا نفهمید...حال میخواهم زندگیم رابا رنگ سیاه بنویسمبا خط دل بنگارمو با کلام عشق آغاز کنمکه شاید این بار در این جاده ی تاریک سیاهبتوانم تنها با نور عشق زندگی کنم....قصه بگو تا بخوابمامشب قصه آمدنت را می خواهممی خوانی!؟. . . دیگر از این شهر . . .. . . میخواهم سفر کنم . . .. . . چمدانم را بسته ام . . .. . . اگر خدا بخواهد امروز میروم . . .. . . نشسته ام منتظر قطار . . .. . . اما نه در ایستگاه . . .. . . روی ریل قطار . . ................دلتنگی یعنی چه؟؟؟دلتنگی یعنی اینکه::بشینی به خاطراتت به هش فکر کنی...اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت....ولی چند لحظه بعد....شروع اشکهای لعنتی..........................خیلی ها نفرین میکنن … تلافی میکنن…اما نه … نفرین من …الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره …تلافی من …. میرم تا به اون برسی …و سره راهت نباشم …راستی …قد من...دوست داره …..........آدم ها تنها که نباشند ، می روند …تنها که می شوند ، برمی گردند ...وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : “ هِررررری ”______♥╗╔╗═ ♫╔╗╔ Without you die...
ما را در سایت Without you die دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 20:16